IMG 20240308 103023342 HDRDzień Kobiet w tym roku w naszej szkole był wyjątkowy. Grupa uczniów z inicjatywy Samorządu Uczniowskiego przez kilka dni ciężko pracowała nad wykonaniem papierowych kwiatów przy użyciu starych książek. Ogromny wysiłek i determinacja doprowadziła dziś do niejednego uśmiechu na twarzy. Papierowych kwiatów powstało ponad 400 szt., tak aby każda uczennica, nauczycielka czy pracownica szkoły mogła zostać doceniona bez wyjątku. Wielkie brawa! A dla naszych kobiet jeszcze raz wszystkiego co najlepsze! 🌹

431125932 822167266620766 8728542455308858547 nDnia 7.03.2024 roku uczniowie z Koła Naukowego Centrum Nauki Kurzętnik przeprowadzili pokaz doświadczeń dla uczniów klas pierwszych Zespołu Szkół im. Rodu Działyńskich w Bratianie. Doświadczenia były dobrane do tej grupy wiekowej, obejmowały efektowne pokazy oraz część zabawową w której dzieci chętnie brały udział. Uczniowie i nauczyciele podziękowali Kołu Naukowemu CNK za organizację kreatywnych zajęć edukacyjnych. W pokazach brali udział uczniowie klasy IV TH/TRach i III TE/TŻiUG: Amelia Józefowicz, Anna Żelazna, Maja Dudalska, Rozalia Reis, Agnieszka Dąbrowska, Jan Ćwikliński.

npc
W 2024 roku Powiat Nowomiejski pozyskał wsparcie finansowe od Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w wysokości 12 000,00 zł z przeznaczeniem na realizację Programu Wieloletniego „Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0”.

W ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa, Technikum im. Noblistów Polskich w Zespole Szkół Zawodowych w Kurzętniku, otrzymało środki finansowe w wysokości 12 000,00 zł. Dofinansowanie Wojewody stanowi 80% łącznej kwoty kosztów realizacji zadania objętego wsparciem finansowym. Powiat Nowomiejski na realizacje przedsięwzięcia przeznaczył kwotę 3 000,00 zł w ramach wkładu własnego stanowiącego 20% kwoty łącznych kosztów realizacji zadnia objętego wsparciem finansowym Wojewody Warmińsko-Mazurskiego.
Ze środków pozyskanych w ramach wsparcia zakupione zostaną książki będące nowościami wydawniczymi, lektury szkolne, powieści historyczne oraz książki uwzględniające potrzeby uczniów słabowidzących.